Pinsam tjej

Shoppade lite grejer i stan idag, inget som jag egentligen behövde det var mer att jag behövde piggas upp lite haha.



Köpte ett par byxor, lite lika de här faast de var ljusblå


HAHA det här var det roligaste, jag hittade massa armband som jag tyckte var fina och tvunget skulle trycka på min arm smart som jag är. På baksidan hålls de ju ihop av en sån där plastrem och när jag skulle ta av dem igen så satt de fast!
Jag blev tvungen att köpa dem och lägga upp hela armen på disken haha, hon hade tydligen aldrig varit med om något sådant förr, men så har hon väl aldrig träffat mig innan heller haha.

Kommentarer
Postat av: majskolv

hahahaha det där ska definitivt sättas upp på Dagens Domeij-listan! xD

2010-09-01 @ 21:46:21
URL: http://kachin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0