HÅR KRIS!!!

Har haft otroligt dålig uppdatering nu, har inte kunnat tänka på något annat än mitt hår på flera dagar typ hahaha.
Mamma hade tröttnat på min hårfärg och ansåg väl typ att jag var ful i brunt haha, så hon köpte massa hårfärg och grejer för att jag skulle bli blond igen.
Lyckat vare!


Den fula hårfärgen jag hade innan

Första gången

Andra gången haha

Tredje gången

Fjärde gången (håret var grymt mycket gulare än vad det ser ut på bilden)

Sitter med färg i för femte gången på mindre än en vecka nu, inte särskilt stora förhoppningar direkt haha. Sen är det ju inte speciellt bra för håret att färga det så nu ramlar väl alltihop av bara för det hehe. Har ju alltid velat bli flintis, or not..

Kommentarer
Postat av: En som kan.

Ett tips är att köpa blondering med silverreflektion! då blir håret mer vitt än gult. Vet att Schwarzkopf har en sådan. Depends blekning ska även vara bra (kan köpas på Cubus bland annat. good luck.

2010-07-23 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0