One missed call


Kollade just på den här filmen för andra gången. Kommer inte kunna sova någonting inatt, usch.
Brukar älska skräckfilmer men det här e den enda som verkligen kommer in under huden på mig, så jäkla äcklig va.
Grejen är att den e inte SÅ hemsk om man jämför med många andra filmer Har bara hemska minnen haha.

Den går typ ut på att man blir uppringd av en av sina kompisar så ringer telefonen med en speciell melodi. När du öppnar den står det "one missed call" och ett datum och tid då du kommer dö.
Mina underbara kompisar spelade in låten på min mobil när jag sov och ringde mig sedan mitt i natten.
Har aldrig blivit så skrämd i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0