Ut och springa

Tre dagar kvar då så har jag slått mitt rekord haha, det borde jag klara.
Vaknade nyss och har för ovanlighetens skull ätit frukost. Jag har ju varit ute och joggat nästan 1 mil om dagen i typ en vecka nu, då kan man tydligen få benhinneinflammation om man inte är van vid det. Kanske inte det jag har men skönt är det inte iaf!
"Botemedlet" ska vara att kyla det och vila men jag kör ju min egna lösning som vanligt haha. På med skorna och in med lite skön musik i öronen så drar jag ut och springer lite mer.

Sköna låtar att springa till:
Airplanes - BoB
I Made It - Kevin Rudolf, Jay Sean
Love the way you lie - Eminem, Rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0