Bo på jobbet?

Jag skulle nog nästan kunna göra det asså :D. Jag klagar på mitt jobb ibland och visst det är inte alltid det bästa jag vet, men om jag jämför det med alla andra jobb jag skulle kunna tänkas ha så slår det dem med hästlängder!
Världens skönaste soffor att ta en powernap i, hur mycket mat och godsaker som helst, dator med facebook, radio, och tv med idol i full gång. PLUS att jag inte har några kunder som stör mig och vill ha saker! :D
Drog in 82 kr idag vilket inte är i närheten av vad de betalar mig i lön för den här kvällen ens, känns som ett rån.
But I love it! :D


Helt onödig bild, men Thilde e söt iaf :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Säljer just nu snygga korsörhängen på min blogg, kika in om du vill!

(Ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer.)

Mvh Madeleine Petersson

2010-09-14 @ 23:35:28
URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0