Fast i kungsbacka

Mötte upp Isac igår efter skolan och åt sallad på linnéas innan vi promenerade hem till Erik. Hade en riktig slappkväll framför tvn med väärlden segaste film, "Burn after reading". Fattade ingenting, kan ha berott på att jag somnade ett par gånger också haha.
Skulle ta bussen hem vid kvart i ett men missbedömde helt och missade den och sedan tappade jag bort mig typ tre gånger på vägen tillbaka, lyckat som skjutton var det!
Men har ifs alltid kul med de små modellpojkarna.
Nu har jag öntligen kommit hem från erik iaf, kan ni gissa vad jag ska göra nu??




Kommentarer
Postat av: SKITIDERUUUUUUUuhehehe

tycker faktiskt burn after reading är en bra film...........

2010-09-06 @ 16:09:41
URL: http://kachin.blogg.se/
Postat av: Beundrare

Azzå han på bilden längst ner är sjuuuuukt snygg, kan man få hans nummer???

2010-09-09 @ 00:39:41

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0