Bröllopet

Haft en sån sjukt nice helg, trött och sliten sitter man här nu men det e det ju klart värt :D. Min morbror gifte sig i lördags och bröllopet var helt sjukt fint, om jag någon gång i framtiden kanske mot förmodan skulle få för mig att gifta mig så skulle jag också vilja ha det så.
Vi var på Mollösand tror jag det heter på Orust. Kom inte hem förän halv 6 på morgonen, och stackars lilla mamma som fick köra hem i 1,5 timme med 4 fyllon i bilen haha.
Sen var det bara att sova en timma och sen upp och jobba i stallet hela dagen. Det var inte nådigt, har nog aldrig mått så dåligt förr tror jag.
Tänk på att inte köra grejer när ni har druckit, det e inte bra!
Lägger kanske upp lite fler bilder sen om det är okej för brudparet, det är ju ändå ganska privat liksom :).


Kommentarer
Postat av: DJ Mållgan

Jävligt manligt inlägg måste jag säga. sen heter det faktiskt MollöSUND!!!!!!111111ettettettettett

2010-09-20 @ 20:56:32
Postat av: Fatma

fin bild :)

2013-03-06 @ 21:36:44
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0