Klantar mig som vanligt

Har inte blivit något inlägg tidigare idag då jag har jobbat! Har nog varit något av det jobbigaste jag gjort typ, är riktigt förkyld och har knappt kunnat hålla ögonen öppna, näsan är knallröd och är fruktansvärt snuvig. Men jag har kämpat på ändå, det är värt det när man väl får pengarna! :D

Men vet ni vad jag gjorde typ halv åtta imorse?! Jag stängde en dörr rakt på mitt finger! Så jävla klantig, det är ingen vanlig dörr heller så den gick inte av men hela fingret typ mosades och det blödde massa :( nu sitter jag och knaprar panodil zap med ett stort bandage på fingret . Ser seriöst ut som en tampong typ haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0