Stolpskottet

Asså seriöst haha, varför är mitt minne värre än en guldfisks? Jag simmar från en destination till en annan bara för att glömma att jag varit på den första och så runt runt runt.
Okej kanske inte men det är fan inte långt ifrån asså haha.
Tog bussen in till stan klockan 6 imorse och var på gymmet typ 1,5 timme innan skolan. Så himla härligt att komma igång på morgonen! :)
Så kommer jag till skolan och så har vi sovmorgon, varför påminner ingen mig?!
Jaja nu sitter jag här på smartmatten och känner mig som en idiot bland alla genier, nä men skämt o sido det är inte helt fel att vara smartast i rummet!


Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Åh, vad typiskt! Har hänt mig flera gånger, så du är inte ensam (om denna klena tröst hjälper lite).



Btw, hjälp mig gärna att välja nya glasögon - bilder finns på bloggen!



Vad tycker du? Svårt att välja, fast du har nog inte det problemet (synfel)?

2010-09-29 @ 17:29:12
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jag har verkligen skitsvårt att bestämma mig, hehe. La ut några fler bilder, blää

2010-09-29 @ 18:28:43
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Yrrol

Tror du har missuppfattat ordet destination. Man kan inte simma från en destination. Kommer hit och tar våra jobb utan att lära er språket. Svin.

2010-10-01 @ 15:08:23

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0