The bitch has to go

Jag har tydligen blivit väldigt otrevlig och bitchig på sistone enligt flera, jag ska bättra mig!
Idag har det varit havsexkursion för hela slanten haha, tur att det inte regnade iaf. Kommer lite bilder och sånt senare.
Sen en fika på Espresso house med Anna och Isac, skulle köpa mina gudomliga skor men så fick jag se mitt konto på banken!!! Kan meddela att mitt sparkonto är nere på under 1 krona nu! Ouups hehe. Så det blev inga skor :(.
Hur FAN har jag kunnat göra av med över 50.000? Borde nästan må dålig över det här, jag menar jag har ju tyyp inte köpt nåt?
Aja jag har haft värre dagar :). Nu ska jag snart till stallet så hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Bokstavera här:
Endast fjortisar!

[email protected]?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0